fredag 11 april 2008

080411

Oush va mycke grejer man har alltså! Man packar och packar och packar men det tar aldrig slut...

Vid ett-tiden idag ringde jag mamma och klagade! Hade fått sån fruktansvärd mensvärk! :(
Sen vid halv fem va vi och käkade middag på Jannis och då fick jag värkar!!!! Hjälp!! Så vi for hem och jag fick bara ligga i sängen och vila, så vi såg en Beck film! Och värkarna avtog vid nio-tiden. Mamma va helt galen och trodde att jag skulle föda inatt! Hon ville inte att jag skulle ligga och vila, ville att jag skulle vara uppe och promenera igång värkarna! Men det ville inte vi, ska ju för tusiken flytta imorgon! Nä, bebis får vänta till veckan åtminstonde!

Har fortfarande mensvärk och allmänt ont i magen! Men måste packa ner det sista innan vi får gå och lägga oss och sova med en Beckfilm till :P

17 dagar kvar...

Inga kommentarer: