torsdag 7 augusti 2008

Ny kamera!

nu har jag köpt en ny kamera!!! och självklart blev det en rosa också ;)
försökte att installera programmet så jag kan lägga in bilder på datorn, men det blev nått fel :( satt i över 2 timmar med det, tillslut vart jag less! så sami får hjälpa mig med det när han kommer hem från jobbet! :)

imorgon ska vi till bvc och kolla om Wilhelm har börjat gå upp nu, om inte så måste vi tillbaka till barnmottagningen! men han har ätit bra nu i tre fyra dagar, så han borde ha gått upp! hoppas verkligen!!

kom på idag att sami är ledig i helgen! funderar på om man ska hitta på nått kul! kanske fixa barnvakt så vi kan gå ut och äta eller nått! vore nog bra om vi fick lite egen tid tillsammans! men behöver verkligen det ibland! och speciellt nu när det varit så mycket med Wilhelm dom senaste 4 veckorna då han inte velat äta! känns som att man varit på barnmottagningen eller bvc var och varannan dag!

nä nu har lilleman nyss fått i sig mat!!! efter tre timmars försök! så jag ska också försöka få i mig nått! :)

go kväll!

Inga kommentarer: