tisdag 12 augusti 2008

Första tanden!!!


Va på bvc idag och vägde Wilhelm igen. Han hade bara gått upp 20g sen i fredags! :( men nu ska vi byta till baby semp2, så jag hoppas han börjar tjocka på sig lite mer!!

Och hör och häpna, Wilhelm har fått sin första tand!!!! Den kom upp för några dagar sen, men jag fick det bekräftat på bvc idag! Shit, stor pojken! Riktigt tidig är han! Fast jag hade en tand när jag föddes, men den växte så klart in igen! Ja nu är man ju glad att man inte ammar iaf! Kan tänka mig att det skulle göra skit ont!

Är riktigt stolt att jag kommit igång så bra med träningen också! Känns riktigt skönt! Nu gäller det bara att fortsätta i samma takt! ;)

För övrigt så ska vi på husvisning igen på fredag! Spännande! Ett jätte fint hus som ligger vid älven! Så då blir det båt och grejer! ;)

Nä nu ska jag gå och hänga upp tvätten!
Tjo.

Inga kommentarer: