torsdag 21 augusti 2008

Zombie

Idag är jag en zombie! Wilhelm har levt rövare halva natten och typ hela dan nu... Han vill inte äta som vanligt och idag vill han ingenting!! Har äntligen fått honom att somna i vagnen nu. Skönt! Skulle behöva sova jag med, men skulle inte kunna somna ändå. Han lär ju vakna snart och om jag somnar vet jag inte om jag skulle vakna för nått!
Hoppas han äter nu sen när han vaknar och att han är lugn för ikväll vankas det hockey!!! ;) och det vill man ju inte missa! Så vi ska lämna Wilhelm hos sin farmor och farfar för första gången! Lite nervöst, men det kommer säker att gå jätte bra!

Nu kommer snart Sami hem från jobbet och då ska jag försöka få i mig nån mat och sen duscha!

Och ett tack till storebror som hjälpt mig med min blogg! :) Med bildspel och allt! ;)

Inga kommentarer: